onsdag, september 03, 2014

Ingenstans utan min mobil

Ja det här me att alltid ha med mobil har jag dubbla känslor inför, 
vi vet ju inte hur skadligt det är än så länge, men jag vet att när jag inte har
med den så uppstår det fototillfällen. Och då blir jag så frustrerad, för min vanliga kamera släpar jag sällan med mig-tyvärr. Och då är man ju glad för att man har en hyfsat bra kamera numera inbyggd i sin telefon. Vi var nere vid vattnet här utanför oss vid båtarna och matade änderna, och då inträffade det ett sånt där ögonblick som man bara vill fånga och bevara i sitt minne. Tack mobilen för detta.
Ja han börjar bli riktigt stabil vår lilla älskling. 
Tänk så fort det går.
Kram 

Johanna

3 kommentarer:

  1. Jamen....ja, så fort det går! Så stor han ser ut! :)
    Den är underbar denna bilden! Och jag längtar så efter att få träffa honom!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så gullig man kan vara ;)....jaa det går undan...min dotter har blivit 19 år....vart tog åren vägen !!
    Kram bia

    SvaraRadera