söndag, september 14, 2014

Valdagen

Jag är inte så politiskt intresserad, men att rösta 
tycker jag är både en skyldighet och en rättihet vi alla har.
Vi måste göra det lilla vi alla kan för att sätta käppar i hjulen för att Sverigedemokraterna
 ska få mera makt. Alla människor är faan i mig lika värda 
hur mycket det än låter som en klyscha så kan jag inte uttrycka det bättre! Se det som ett privilegium 
att få chansen att rösta och gå och gör det idag- morgon är det för sent!

Själv har jag gjort min plikt och tänker chilla 
resten av dagen och käka ett och annat jungfrubröst;)
Hos Fabriken är det fina söndagsbilder.
Kram

Johanna

2 kommentarer:

  1. Helt rätt - det är en rättighet och skyldighet att rösta!

    SvaraRadera
  2. Vi är alla en del av vår värld och enligt mig är vi alla lika värda. Synd bara att så många av sveriges befolkning inte ser det så;( Men vi är 87% som ser värdet hos varje människa 87% som har fyra år på oss att påverka och upplysa resterande.

    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera